BRENDIRANJE

Brendiranje (eng. Branding) je proces kojim se definiše proizvod ili usluga.

Zašto je brendiranje potrebno?

Brendiranje je samo deo marketinga ali, mnogi vodeċi svetski marketinški eksperti smatraju upravo da je brending (izgradnja i stvaranje brenda) najveċi odnosno najznačajniji deo marketinga. Pojavom masovne proizvodnje, na tržištu se pojavio velik broj sličnih preduzeċa, pa je brendiranje postalo neophodno kao sredstvo diferencijacije izmedu više bliskih proizvoda i usluga. Ukratko, brendiranje je alfa i omega, apsolutno neizostavan deo procesa, prvi zadatak koji moramo odraditi pri izlasku na tržište. U današnjem svetu komunikacija je postala individualizirana, tj. u potpunosti usmereni prema korisniku.

Budite drugačiji.

Tehnike štampe na promotivom materijalu

Sito štampa je tehnika koja obezbedjuje visoko kvalitetan otisak intenzivnih boja i izuzetne otpornosti na spoljašnje uticaje. Boja se propušta kroz mrežastu
matricu ostavljajuċi čiste i oštre otiske. Tehnika je jednako dobro primenljiva za štampu jednobojnih i višebojnih grafičkih rešenja i predstavlja
ekonomičan izbor za veċe tiraže zbog cene pojedinačnog otiska.

Tampon štampa je tehnika koja podrazumeva duboku štampu sa indirektnim utiskivanjem korišċenjem štamparske forme (klišea) za prenos boje. Prednost ove tehnike je široka primenljivost za brendiranje najrazličitijih artikala i vrsta materijala (keramika, plastika, guma, metal…). Izdvaja se i po moguċnosti apliciranja otisaka na neravnim površinama.

Suvi žig je proces uštampavanja artikala bez korišċenja boje. Suvim žigom se formira udubljeni otisak kombinovanjem pritiska, visoke temperature i odgovarajuċeg klišea koji nosi štamparski dizajn. Najčešċe se koristi za dekorisanje predmeta na termo-reaktivnim skajevima i koži. Predmeti kao što su rokovnici, planeri i novčanici su idealni za personalizaciju ovim postupkom.

Digitalna štampa je tehnika koja znatno ubrzava proces realizacije uštampavanja, jer je vreme pripreme za štampu značajno kraċe u odnosu na druge tehnike.
Proces uštampavanja se vrši direktno na površinu predmeta. Digitalna štampa je idealna za male i srednje tiraže kao i za štampu u punom koloru.
Karakteriše je visoka preciznost i moguċnost štampanja velikih serija sa različitim grafičkim rešenjima za svaku jedinicu posebno.

Vez je tradicionalna tehnika dekorisanja tkanine ili nekog drugog materijala pomoċu igle i niti. Vez se može primeniti na ravne, ali i na neravne površine,
na svim vrstama tkanina i pletenih proizvoda. Pravi je izbor za dekorisanje majica, kapa, kačketa, šalova, košulja, itd.

Stiker nastaje procesom izlivanja poliuretanske smole na ravnu površinu kao što je nalepnica, preslikač, pločica… Ovim procesom se dobija vizuelno
privlačan trodimenzionalan predmet po čemu se stiker razlikuje od klasičnih nalepnica. Smola produžava vek trajanja etikete, jer štiti reklamnu poruku koja
se nalazi u sloju ispod. Stiker se može primeniti na sve vrste materijala i na bilo koji oblik.

Pečenje preslikača je tehnika koja se primenjuje na artiklima izradjenim od porcelana, stakla i keramike.Za preslikače se koriste posebne vrste boja koje se sito štampom nanose na papir-preslikačċ. Nakon ručċnog apliciranja preslikačċa na željeni artikal,on se pečċe u peċi na visokoj temperaturi. Tokom pečenja boja prodire u strukturu predmeta i postiže se dugotrajnost, kao i otpornostna grebanje, pranje i UV zračenje.

Stiker nastaje procesom izlivanja poliuretanske smole na ravnu površinu kao što je nalepnica, preslikač, pločica… Ovim procesom se dobija vizuelno
privlačan trodimenzionalan predmet po čemu se stiker razlikuje od klasičnih nalepnica. Smola produžava vek trajanja etikete, jer štiti reklamnu poruku koja
se nalazi u sloju ispod. Stiker se može primeniti na sve vrste materijala i na bilo koji oblik.

Graviranje je tehnika podrazumeva korišċenje laserskog snopa za preciznu gravuru na površinama. Ova tehnika proizvodi utisak ekskluzivnosti i daje izvanredne rezultate na metalu, staklu i drvetu. Otisak može biti različite boje (crni, zlatni, srebrni, sjajni ili mat) u zavisnosti od podloge, odnosno materijala od koga je artikal izradjen. Vrsta materijala korišċena za izradu artikla utiče i na izbor vrste lasera koji mora biti korišċen. CO2 – koristi se za metalne predmete koji su eloksirani, plastificirani, gumirani, predmete od drveta, skaja ili klirita. Najčešċe se primenjuje na metalnim olovkama i privescima u boji. YAG – ima široku primenu i može se aplicirati na svim vrstama metala.
Sa njim je moguċe gravirati na čistim metalima, obradjenim nekim od postupaka galvanizacije: hromovanje, niklovanje…
Gravura je moguċa i direktno na predmetima koji su izradjeni od nerdjajuċeg čelika.

Idealan odnos
„CENA – KVALITET“

Dostava robe
„DANAS ZA SUTRA“

Plaćanje preko
žiro računa

Prodajna
podrška